Új jelszó kérése
Látogató számláló
1
2
7
8
7
3
5
TOP termékek
Termékajánló
Facebook
Fizetési megoldás
Tanúsítvány
SSL Certificate
Árukereső, a hiteles vásárlási kalauz
Hírlevél

Gyakori kérdések

FAQ

Gyakori kérdések

 

 

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI MÓDOKKAL, ÁRAKKAL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓKHOZ

KATTINTS IDE

 

Elérhetőségekkel kapcsolatos kérdések

Regisztrációval, bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

Szállítással, termékátvétellel kapcsolatos kérdések

Elállással (14 napon belül) kapcsolatos kérdések

Termékhibával kapcsolatos kérdések

Honlap használat során fellépő IT/Informatikai probléma

 

 

Az itt szereplő kérdések-válaszok tájékoztató jellegűek, de a konkrét eset jelentős mértékben függ a termék típusától, akciótól és az éppen érvényben levő rendeletektől, de leginkább a webáruház és a Fogyasztó közötti szerződéstől. Kérjük a megrendelés során is elfogadott szerződés szövegét olvassák el figyelmesen. Jogvita esetén a Fogyasztó és a Webáruház közötti szerződés az irányadó. Az itt jelzett adatok csak a tájékoztatást és a nagyobb ügyintézési rugalmasság érdekében született.

 

FAQ - Gyakori kérdések

Elérhetőségekkel kapcsolatos kérdések

 

Webáruházunk kizárólag webáruházként üzemel, így személyesen vagy telefonon nem áll módunkban ilyen módon segíteni. A cég több helyszínen tevékenykedik, raktároz és ezért is tudjuk költségeinket alacsony szinten tartani, melynek előnyeit a termékek árában Önök is élvezhetik.

Sajnos nem áll módunkban kizárólag elektronikus levelek útján kommunikálni. Kérjük megértésüket, hiszen az ebből származó előnyöket közvetetten Önök élvezik.

 

Ha kérdésük lenne, kérjük használják email-es elérhetőségeinket:

Általános ügyintézés - info@pixa.hu

Termékhibával kapcsolatos ügyintézés - panasz@pixa.hu

 

Posta csomagcím:

Lunaimpex Kft (megbízott partner) - 1046 Budapest Fóti út 56

A cégnevet kérjük mindenképpen tűntessék fel, különben a csomagok nem érkeznek meg Hozzánk. Csak az így időre feladott csomagok esetén tudjuk vállalni az ügyintézést.

 

Köszönjük együttműködésüket!

 

 

FAQ - Gyakori kérdések

Regisztrációval, bejelentkezéssel kapcsolatos kérdések

 

Hogyan tudom regisztrálni Magam a Pixa.hu rendszerére?

A www.pixa.hu honlap "Regisztráció" feliratra kattintva a rendszer Önt egy regisztrációs adatokat bekérő oldalra irányítja, ahol az adatok megadása után Ön regisztráltá vállik.

 

Milyen adatokat kell megadnom a regisztrálás során?

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges.

 

Hogyan tudom, hogy a regisztráció sikerült?

A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat.

 

Hogyan tudom kérni a regisztrációm törlését?

A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben (info@pixa.hu) kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia.

 

Mit tudok tenni, ha elfelejtettem jelszavamat?

Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre.

 

Valós adatokat vagyok köteles megadni?

A Felhasználó köteles valós adatokat megadni. Amennyiben a Szolgáltató úgy érzi a Felhasználó nem valós adatot adott meg, akkor a kiszállítás addig nem kezdődik meg, amíg az adategyeztetés tart. A Felhasználó elfogadja, hogy ez az Ő érdekében történik és az ebből következő késedelem nem róható  fel a Szolgáltatónak. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

 

FAQ - Gyakori kérdések

Megrendelésekkel kapcsolatos kérdések

 

Tudok-e regisztráció nélkül is rendelni?

Jelenleg nem, mert a rengeteg visszaélés miatt erre már nincs lehetőség.

 

 

Mit tegyek, ha cégnévre szeretném kérni a számlát?

Lehetőség van cég nevére kérni a számlát. Kérem ez esetben a megrendelés folyamata során a céget tüntesse fel, mint számlacím. Kérem az adószám megadását is, ha szeretné, hogy a számlán is szerepeljen. Utólagosan nem áll módunkban céges számlát kiadni.

 

Lehetőségem van-e megrendelésem módosítására?

Abban az esetben, amennyiben a megrendelése előkészítése még nem kezdődött meg, igen. Utána sajnos nem tudjuk megrendelés módosítását elfogadni. Megrendelésének módosításához regisztrált ügyfél esetén belépve lehetősége van vagy az info@pixa.hu emailcímre küldött levelében jelezze.

 

Mit tegyek, ha kuponkedvezményt kaptam, de nem kaptam meg a kupont?

Felugró ablakban megjelenő kupon akció esetén ha nem ott és akkor íratkozik fel valaki (pl hírlevélre), nem ott és akkor él a kupon adta lehetőségekkel, akkor a kuponkedvezmény nem fog megjelenni.

Szintén nem jelenik meg a felugró ablakban a kupon száma, ha korábban nem engedélyezte honlapunkon a sütik (cookie-k) használatát vagy tűzfala/vírusvédelme megakadályozza a kuponablak megjelenését. Kérjük ellenőrizze rendszerét, hogy a kuponkedvezményt ígénybe tudja venni. Sajnos ezt csak Ön tudja megtenni, erre ráhatásunk nincs.

Sajnos utólag nem áll módunkban kuponkódjának elfogadása. Kuponkódját szigorúan az érvényesítheti, aki kapta és csak ott és akkor. Kuponkódot a megrendelés során kell beírnia és egyszerre csak egy kuponkedvezmény érvényesíthető.

 

Nem érkezett meg a megrendelés-visszaigazoló email

A megrendelés-visszaigazolás automatikusan történik a rendszer által. Ha nem kapta meg a megrendelés-visszaigazoló emailt, annak az az oka, hogy levelezőrendszere levelünket 'spam'-ként, levélszemétként érzékeli.

Kérjük módosítson levelezési rendszerének beállításán és cégünk biztonságos források közé való felvételét.

 

Miért van minimális rendelésnagyság meghatározva?

Ügyfél kérésre átalakítottuk árképzésünket és megszüntettük a minimális rendelési nagyságot.

 

Mit tegyek, ha nem kaptam meg a megrendelés számláját?

Cégünk minden esetben állít ki számlát. A számlát a termék mellé csomagoljuk. Amennyiben nem kapott számlát, kérjük vegye fel az ügyfélszolgálattal a kapcsolatot a rendeles@pixa.hu emailcímen és jelezze a számla hiányát kollegáknak. A kollegák ebben az esetben a számla másolatát eljuttatják az Ön részére.

FAQ - Gyakori kérdések

Fizetéssel kapcsolatos kérdések

 

Mit jelent pontosan az "Online Bankkártyás fizetés - OTP Bank webáruház rendszerén keresztül" fizetési mód?

Ezen fizetési mód választása esetén a megrendelés végén a rendszer automatikusan átirányítja az OTP Bank felületére, ahol bankkártyája segítségével fizethet. Nem csak OTP Bank által kibocsátott kártya használható. A fizetés egy zárt titkosított rendszeren keresztül működik, így a bankkártya és az ezzel kapcsolatos adatokat honlapunk nem kapja meg. A fizetés kizárólag Ön és az OTP Bank rendszere között zajlik. Honlapunkat az OTP Bank utólag értesíti, hogy a fizetés sikerült-e.

 

Mit tehetek, ha "Online bankkártyás fizetést" választottam, de igazából a termék átvételekor szerettem volna bankkártyával fizetni?

Ez esetben ha Ön regisztrált ügyfelünk, akkor kérjük jelentkezzen be jelszavával a www.pixa.hu webáruházba és a meglevő megrendelésére kattintva kérjük változtassa meg a fizetési módot (pl: Utánvét).

Ha Ön nem regisztrált ügyfelünk, akkor kérjük ezzel kapcsolatos problémáját és változtatási szándékát emailben jelezze az info@pixa.hu webáruházi címre.

 

FAQ - Gyakori kérdések

Szállítással, termékátvétellel kapcsolatos kérdések

 

Mi a teendő ha a termék kiszállítása során a termék sérülten érkezik?

Általunk kiszállított termékek csomagolása körültekintéssel történik. Az általunk kiszállított termék minden esetben zárt csomagolásban kerül a dobozba és átadásra a futárnak.

Ha a csomag sérülten érkezik, azt az áru átvételekor a futárnak jelezni kell hivatalosan. Sérült csomagot nem köteles átvenni.

A sérült csomag jelzését, ha elmulasztotta, sajnos nem tudjuk elfogadni panaszát.

 

Lehetőség van-e a termék személyes átvételére?

Sajnos üzletünk webáruházként működik, így erre semmiképpen nincs lehetőség.

Amennyiben nem tudja saját címére kérni csomagját, javasoljuk, hogy használja a GLS által biztosított csomagpontokat. Önhöz legközelebbi csomagpontot ITT tudja megkeresni.

 

Hol tudom interneten követni a GLS által kiszállított csomag útját?

Amennyiben az Ajánlott (FDS) szállítási módot választotta megrendelése során, úgy a GLS futárszolgálattól kapnia kell értesítést, melyben szerepel a csomagjának száma. Erre a csomagszámra szüksége lesz a csomag szállításánál.

Csomagszámot az alábbi weboldalra beírva a rendszer megmutatja Önnek, hogy hol jár éppen a csomagja és ebből kalkulálható, hogy mikor érkezik Önhöz.

GLS csomagkövető

Mit tegyek, ha az adott szállítási címen nem mindig vagyok elérhető? Kérhetek értesítést?

Szállítási módok között lehetőség van egy olcsóbb értesítés nélküli szállítási mód kiválasztására, illetve egy kicsit drágább, de megfizethető értékesítéssel együtt. Ez utóbbi van automatikusan ajánlva általunk.

Az ajánlott szállítási mód esetén a GLS futárcég Flex Delivery Service szolgáltatása kerül megrendelésre, mely esetén Ön rugalmasabban egyeztethet a futárral annak érdekében, hogy a csomag mindenképpen rendben eljusson Önhöz.

A szolgáltatásról bővebben: ITT - Szállítás menüpont alatt

Sajnos ha valaki az olcsóbb szállítási módot választja mégis és odaírja, hogy értesítést kér, azt nem tudjuk elfogadni. Jelezzük természetesen a futár cégnek, de az értesítést ez esetben nem tudjuk garantálni. Ez a futáron múlik.

 

Mit tegyek, ha az adott szállítási határidő lejártát követően sem kaptam meg az általam rendelt terméket?

Termékeink szállítási határidejét a maximumként jelöltük meg. Ennél általában lényegesen rövidebb határidőre szállítunk. Amennyiben a megrendelt terméket nem kapta meg a honlapon megjelölt szállítási határidőre, akkor kérem azt haladéktalanul jelezze a panasz@pixa.hu emailcímre.

 

Mit tegyek, ha a szükséges egyeztetnem a GLS futárszolgálattal a kiszállítás miatt?

A GLS futárszolgálat az alábbi elérhetőséget biztosítja a címzettek részére:

Telefon: +36 1 802 0265
Mobil: +36 20 890-0660

Címzetteknek fenntartott ügyfélszolgálat munkanapokon 7.00 - 20.00 érhető el

Az ügyintézéshez kérjük készítse elő adatait és csomagszámát.

 

FAQ - Gyakori kérdések

Elállással kapcsolatos kérdések

 

Ha élek elállási jogommal azt mennyi időm belül kell jeleznem?

Elállási joga 14 napig él, mely a kiszállítás napjától számítandó. Példa rá alább.

 

Kell-e indokolnom az elállást?

Nem, Önnek nem kötelessége az elállás indoklása, de lehetősége van rá.

 

Hogyan kell jeleznem elállási szándékomat?

Kérjük elállási szándékát a nevét és megrendelésszámát is tartalmazó email-ben jelezze. (info@pixa.hu)

 

Hogy működik az elállás?

Az elállás feltételeit, esélyét, módját a szerződés tartalmazza. Nem minden esetben lehetséges az elállás és annak összegszerűsége is változhat, ezért kérjük mindenképpen még egyszer ellenőrizze a szerződést

 

Ha elállás mellett dönt és a szerződésben rögzített elállás feltételei adottak, akkor Önnek a következőt kell tennie:

a) termék visszaküldése

b) elállási nyilatkozat kitöltése

 

a) A terméket, ahogy a szerződésben és az elállási nyilatkozatban is szerepel a következő címre kérjük postán visszaküldeni:

 

 Lunaimpex Kft (megbízott partner) - 1046 Budapest Fóti út 56

 

Személyes átvételre nincs lehetőség, tehát kérjük ennek megfelelően küldjék a terméket. Utánvétes átvételt el kell, hogy utasítsuk. A termék visszaküldése a Fogyasztót terhelik. 

b) Megrendelését minden esetben korábban egy visszaigazoló levélben visszaigazoltuk. A visszaigazoló levél mellékleteként megtalálja a szerződéses feltételeinket (megrendelés során elfogadta) és egy elállási nyilatkozat mintát az adataival.

A megrendelés-visszaigazoláshoz csatolt elállási nyilatkozat vagy azzal egyenértékű tollal írt nyilatkozat is megfelel elállási szándékának közléséhez. Az elállási nyilatkozatban kérjük megjelölni, mely bankszámlára szeretné kérni az pénzvisszatérítést.

Elállás esetén a korábbi számlája stornózásra fog kerülni. Ennek érdekében, kérjük az eredeti számla visszaküldését.

 

Céges számlát kértem, miért nem élhetek az elállási lehetőséggel?

A hatályos törvények értelmében elállást kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személynek jár. Sajnos, így elállási nyilatkozatát céges ügyfelektől nem áll módunkban elfogadni.

 

Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk a vásárlástól az interneten rendelt termék átvétele után?

Igen, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. Kormányrendelet (rendelet) alapján úgynevezett elállási jog (a termék visszaküldésének joga, visszaküldési garancia) illet meg bennünket internetes vásárlás esetén, és e jogot néhány kivételtől eltekintve minden esetben gyakorolhatjuk.

Ez természetesen azt jelenti, hogy az elállás szabályaival élhet. Ez azt jelenti, hogy a már kiszállított csomagot köteles átvenni, de a csomagot postai úton vissza kell juttatni a webáruház részére egy kitöltött elállási nyilatkozattal.

Mely időponttól gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

Termék (például könyv, elektronikai cikkek stb.) megrendelése esetén a termék átvételétől, míg szolgáltatás igénybevétele (például interneten közzétett apróhirdetés, interneten megrendelt kábeltelevízió előfizetés) esetén a szerződéskötés napjától számítandó az elállási határidő. Lényeges, hogy elállási jogunkat a szerződés megkötésének napja és a termék megérkezésének napja közötti időszakban is gyakorolhatjuk.

Milyen időtartamon belül gyakorolhatjuk elállási jogunkat?

A termék átvételétől és a szolgáltatás igénybevételére vonatkozó szerződés megkötésétől számított 14 napon (naptári nap!) belül élhetünk elállási jogunkkal. Az általános szabályok szerint a határidőbe a termék átvételének, illetve szolgáltatás esetén a szerződéskötés napja nem számít bele.

Lássunk egy példát: Ha a terméket a futárcég egy csütörtöki napon szállítja ki részünkre, a 14 napos elállási határidő a pénteki napon kezdődik. A szombat és vasárnap is naptári nap, ezért az elállási határidőbe a hétvége is beletartozik.

Természetesen a 14 napos határidő alatt bármikor elállhatunk a szerződéstől, de a jóhiszeműség és a tisztesség általános követelménye szerint a termék átvételét követően, annak jellegének, tulajdonságának és működőképességének megállapításához szükséges használatot követően döntsünk a termék megtartásáról vagy esetleges visszaküldéséről.

Kipróbálhatjuk-e a terméket az elállási határidő alatt?  

14 napos határidő alatt megbizonyosodhassunk arról, hogy a termék alkalmas a rendeltetésszerű használatra és megfelel az egyéni használati céljaink teljesítésére, tehát a csomagolás felbontása és a termék kipróbálása nem vezet az elállási jogunk elvesztéséhez [kivéve zárt csomagolású egészségvédelmi, higiéniai termékek, hang-, illetve képfelvétel (CD és DVD lemezek), számítógépes szoftver esetében].
 
Fontos tudni ugyanakkor, hogy ha a terméket használtuk is, akkor a termék ebből fakadó értékcsökkenésért felelősséggel tartozunk a vállalkozás felé.

Azaz, ha a visszaküldendő termék (csomagolás is) állapota elmarad a kiszállított eredeti állapottól, ez esetben a webáruház köteles elfogadni az elállást, azonban a Fogyasztó felé egy értékcsökkentett értéket köteles csak visszatéríteni. Részleteket lsd szerződés

 

Mi az a visszatartás joga?

Változás a 2014. június 13-a előtti szabályozáshoz képest, hogy a vállalkozás mindaddig visszatarthatja az elállással érintett termék vételárát és a szállítási költséget, amíg a fogyasztó vissza nem szolgáltatta részére a terméket, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte.

 

Meggondolhatjuk magunkat és visszaléphetünk az interneten rendelt szolgáltatás nyújtására irányuló szerződéstől?

Ha szolgáltatást rendeltünk interneten, akkor főszabály szerint a szerződés megkötését követő 14 napon belül ugyanúgy elállhatunka szerződéstől, mint a termékek vásárlása esetén.
 
Az elállási jog helyett felmondási jog illet meg minket, ha a vállalkozást arra kérjük, hogy a szerződés teljesítését az elállásra nyitva álló 14 napos határidő lejárta előtt kezdje meg (mely kérést kötelesek vagyunk kifejezetten közölni) és ezen nyilatkozatunk megtételét követően a teljesítés megkezdődik.
 
A felmondási jogunkat is elveszítjük, ha a szolgáltatás egészét teljesítette a vállalkozás, és tudomásul vettük (még a teljesítés megkezdésére irányuló kérésünkkel egyidejűleg), hogy az egész szolgáltatás teljesítésével elveszítjük.

Milyen költségeket kell a fogyasztónak viselnie a szerződéstől való elállásakor/felmondáskor?

Elálláskor kizárólag a termék eladó részére történő visszaküldésének közvetlen költségeit vagyunk kötelesek viselni (kivéve, ha a vállalkozás vállalta e költség viselését, vagy ha a vállalkozás a költségviselési kötelezettségünkről nem tájékoztatott minket), ezért a terméket nem adhatjuk fel utánvétellel vagy portóval. Ezzel összefüggésben a termék ingyenes kiszállításának díját sem lehet utólag a fogyasztóra terhelni. 

Az eladó az elállás/felmondás miatt egyebek mellett sem kötbérfizetési kötelezettséget, sem bármilyen pénzbeli büntetést nem róhat ránk.

Minden internetes szerződés esetén megilleti a fogyasztót az elállási, vagy felmondási jog?

Nem, mivel a rendelet tételesen felsorolja azokat az esetköröket, amikor nem gondolhatjuk meg magunkat a termék átvétele vagy a szolgáltatásra vonatkozó szerződéskötés után. Feltétlenül tudnunk kell azokról az esetekről, amikor nem gyakorolhatjuk elállási vagy felmondási jogunkat, hogy a vásárlási döntésünk előtt ezt a körülményt is mérlegelhessük.

 

FAQ - Gyakori kérdések

Termékhibával kapcsolatos kérdések

 

Termékeink csomagolása és szállítása során törekedünk a termékek sérülésének megakadályozására. Ugyanakkor ennek teljes mértékű megakadályozása nem lehetséges, hiszen nem tudunk ott lenni a gyártástól a kiszállításig minden lépésnél. Így sajnos előfordulhatnak termékhibák, melyekért függetlenül attól, hogy nem mi vagyunk a termékek gyártói, előre is elnézést kérünk.

 

Mit kell tennem, ha az általam vásárolt termék hibáját érzékelem a 14 napos elállási időszak során?

Ez esetben javasoljuk, hogy lépjen azonnal kapcsolatba webáruházunkkal és éljen elállási jogával. További részletekkel kapcsolatban kérjük nézze meg az elállásnál írt válaszainkat és a szerződést.

 

Mit kell tennem, ha az általam vásárolt termék hibáját a 14 napos elállási időszak után észleltem vagy azt követően tudtam csak jelezni a webáruház felé?

Először is kérjük mindenképpen vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal a panasz@pixa.hu emailcímen. Kérjük adja meg nevét, rendelésszámát és hogy az adott termékkel kapcsolatosan milyen problémát, hibát érzékelt. Kérjük előtte mindenképpen tanulmányozza a szerződés szövegét.

Ha az Ön által jelzett hiba nem a normál elhasználódásból eredő hiba, akkor elég sok esetben segíteni tudunk.

Az általunk forgalmazott termékek jelentős részénél webáruházunk szavatosságot vállal. (részletek a szerződésben)

Ezen eseteknél, ha a vásárlás óta nem telt el 6 hónap és a hiba nem a termék normál elhasználódásából adódik a Fogyasztó jogosult a készülék javítására. Amennyiben a műszaki vizsgálat azt állapítja meg, hogy a szavatossági igény jogos, de a javítás nem lehetséges, a Fogyasztó jogosult a készülék cseréjére. Amennyiben Felhasználó (webáruház) úgy ítéli meg, hogy a javítás vagy a készülékcsere aránytalanul nagy többletköltséggel járna, úgy a Felhasználó a használat mértékét figyelembe vevő ellenértéket fizeti ki a Fogyasztó felé.

További részleteket lsd Szerződés

 

A hiba jelzése után hova kell visszaküldenem a terméket?

A terméket a következő címre kérjük visszaküldeni: Lunaimpex Kft (megbízott partner) - 1046 Budapest Fóti út 56. Kérjük mindenképpen pontosan tüntessék fel a cégnevet (Subunit Kft), hogy a termék rendben meg is érkezzen.

Kérjük a termék mellé mindenképpen írják le egy levélben a nevüket, elérhetőségüket, megrendelésszámot és a tapasztalt hiba részleteit, hiszen ez gyorsíthatja a műszaki vizsgálat menetét.

Köszönjük együttműködésük!

 

Ki fizeti a termék beküldésének költségeit?

A termék műszaki vizsgálatra való beküldés költségei a Fogyasztót terhelik.

 

Hogyan történik a termék műszaki vizsgálata?

A műszaki vizsgálat során a webáruház ellenőrzi a Fogyasztó által jelzett probléma meglétét és következtet annak okára. Amennyiben a hiba a szavatosság témakörébe tartozik és a javítás lehetséges úgy elvégzi a javítást.

A műszaki vizsgálat és javítás várható ideje kb. 2-3 hét, mely függ a készülék típusától, a probléma okától, a beszerzendő alkatrész beszerzési lehetőségeitől.

Amennyiben a készülék meghibásodása a normál elhasználódás következtében történik, a készülék javítását elutasítja.

Amennyiben a műszaki vizsgálat a készülék rendes műszaki működését állapítja meg (a termékjellemzők és a leírásbeli tudás, teljesítmény egyezik), úgy szavatossági igényét el kell utasítanunk.

 

FAQ - Gyakori kérdések

Honlap használat során fellépő

IT/Informatikai probléma

 

 

Mit tegyek ha a honlap használata közben a technikai problémákat érzékelek?

Először is kérjük ellenőrizze internetkapcsolatát és annak minőségét. Ha ezt rendben találta, kérjük ellenőrizze, hogy engedélyezte honlapunknak a sütik (cookie-k) használatát. Ez eszköztől függően vagy oldalt vagy a lap alján jelenik általában meg egy figyelmeztető felirat keretében.

A törvényi előírásoknak megfelelően minden honlapnak úgy kell beállítani, hogy a honlap használat során Önnek ezen 'sütik' használatát engedélyezni kell. Erre ráhatásunk nincsen, hiszen ez a törvényi előírás.

 

Mit tegyek, ha a honlapon fejleszthető részletet, hibát találok?

Célunk, hogy honlapunkat folyamatosan tökéletesítsük. Ennek megfelelően örülünk minden a honlapunkat segítő levelének. Kérjük írd meg az info@pixa.hu email-címre és foglalkozunk az adott részlet, hiba megvizsgálásával. Köszönjük segítségedet!

 

Mit tegyek, ha kuponkedvezményt kaptam, de nem kaptam meg a kupont?

Jelenleg egy speciális hírlevélre felíratkozós kupon-kedvezményünk van. Ez egy felúgró ablakban jelenik meg és nem mindenkinek jelenik meg. Ha nem ott és akkor íratkozik fel valaki, akkor a kuponkedvezmény nem fog megjelenni.

Szintén nem jelenik meg a felugró ablakban a kupon száma, ha korábban nem engedélyezte honlapunkon a sütik (cookie-k) használatát vagy tűzfala/vírusvédelme megakadályozza a kuponablak megjelenését.

Kérjük ellenőrizze rendszerét, hogy a kuponkedvezményt ígénybe tudja venni. Sajnos ezt csak Ön tudja megtenni, erre ráhatásunk nincs.

 

Nem érkezett meg a megrendelés-visszaigazoló email

A megrendelés-visszaigazolás automatikusan történik a rendszer által. Ha nem kapta meg a megrendelés-visszaigazoló emailt, annak az az oka, hogy levelezőrendszere levelünket 'spam'-ként, levélszemétként érzékeli.

Kérjük módosítson levelezési rendszerének beállításán és cégünk biztonságos források közé való felvételét.

 

Webáruház készítés