- Raktáron lévő termékek
- KIÁRUSÍTÁS - SALE OUT
- Ajándékötletek - Csomagok
- Szépségápolás és egészség
- Műszaki cikk
- Háztartási gép
- Játék és hobbi
- Divat és Ruházat
- Otthon és kert
- Sport és szórakozás
- Irodatechnika
- Háziállatok
- Bútor, lakberendezés
- Építkezés, felújítás
- Számítógép
- Könyv
- CD / DVD / Blu-ray
- Vicces
- Baba-Mama
- Autó-Motor
Modern marketing (antikvár)
Hoffmann Istvánné: Modern marketing
„A marketing túl fontos dolog ahhoz, hogy egyetlen osztályra bízzuk” – állapította meg egy neves marketingszakértő. Ezt az elvet vallja a szerző is, amikor tematikusan vezeti végig az Olvasót a marketingdiszciplína kulcskérdésdin. Áttekintést ad a piaci formákról és azok módosulásáról, a hatékony marketingszervezetekről, a döntések kockázati elemeiről, az adatgyűjtés módszereiről, a vásárlási magatartásról, a termékekhez, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó tervezési feladatokról, a csomagolásról, a védjegyekről, az árról és a kommunikációs tennivalókról. A könyv a változó magyar gazdaságban nélkülözhetetlen marketingvezetési, -irányítási és -tervezési tennivalókra összpontosít, kiszolgálva azt az igényt, hogy vértezzük fel a vállalkozókat mindazokkal az ismeretekkel és képességekkel, amelyekkel már bizonyítottan részt lehet venni a piaci versenyben.
Használt könyv - Minőség: 5/5
-
Jelen termék különbözeti adózás hatálya alá tartozik, így áfa nélkül kerül kiszámlázásra.
A Subunit Kft mint a Pixa.hu üzemeltetője, törekszik a weboldalon megtalálható pontos és hiteles információk közlésére. Olykor, ezek tartalmazhatnak téves információkat: a képek tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban, egyes leírások vagy az árak előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak a gyártók által, vagy hibákat tartalmazhatnak. A weboldalon található kedvezmények, a készlet erejéig érvényesek.