Visitor counter
1
3
5
8
8
1
2
Most popular products
Google Ads

 

Recommended products
Payment solution
Certificate
SSL Certificate
Partners
Newsletter
Product Details


A kreatív gondolkodás és az ötletbörze (antikvár)

A kreatív gondolkodás és az ötletbörze (antikvár)
1.25

J. Geoffrey Rawlinson
A kreatív gondolkodás és az ötletbörze

Ez a könyv menedzsereknek szól.

Tetszőleges vállalat vagy szervezet bármely beosztásban dolgozó menedzserének, vagy akár problémák megoldásán együtt dolgozó embercsoportoknak.

A könyv célja, hogy a kreativitással kapcsolatosan két régóta érezhető igényt elégítsen ki:

1. ismertesse tényszerűen a legjobb és a legszélesebb körben használatos kreatív eljárást – az ötletbörzét (angolul: brainstorming). Tartalmazzon részletes módszertant és világítson rá az ötletbörzéhez kapcsolódó eljárásokra is: a probléma újravázolására, a legőrültebb ötletek technikájára, s mutassa meg azokat az értékelési folyamatokat, amelyekkel az ötletbörze alatt született rengeteg ötlet elemezhető;

2. adjon áttekintést a kreatív gondolkodás és az ötletbörze, valamint más kreatív eljárások kapcsolatáról. Tárja fel a kreativitás korlátait, amelyek megakadályozzák a menedzsereket abban, hogy velük született kreatív adottságaikat hasznosan alkalmazzák.

Noha vannak könyvek, amelyek érintőlegesen reagálnak ezekre az igényekre is, de egy sem ad olyan tiszta képet, amely képessé tenné a menedzsereket az ötletbörze bevezetésére az adott szervezetben; s egy sem foglalkozik kimerítően a kreativitást gátló tényezők előzetes feltárásával. Az ebben a könyvben található anyag azokon az előadásaimon alapszik, amelyeket 1966-79 közt tartottam a kreatív gondolkodásról és az ötletbörzéről az Egyesült Királyságban, néhány európai országban, Venezuelában, a Karib-szigeteken, Nigériában, Malajziában, Szingapurban és Hongkongban.

Használt könyv - Minőség: 4/5

  • Jelen termék különbözeti adózás hatálya alá tartozik, így áfa nélkül kerül kiszámlázásra.
WebShop System