Visitor counter
1
3
5
8
8
9
5
Most popular products
Google Ads

 

Recommended products
Payment solution
Certificate
SSL Certificate
Partners
Newsletter
Product Details


Modern marketing (antikvár)

Modern marketing (antikvár)
1.39

Hoffmann Istvánné: Modern marketing

„A marketing túl fontos dolog ahhoz, hogy egyetlen osztályra bízzuk” – állapította meg egy neves marketingszakértő. Ezt az elvet vallja a szerző is, amikor tematikusan vezeti végig az Olvasót a marketingdiszciplína kulcskérdésdin. Áttekintést ad a piaci formákról és azok módosulásáról, a hatékony marketingszervezetekről, a döntések kockázati elemeiről, az adatgyűjtés módszereiről, a vásárlási magatartásról, a termékekhez, a szolgáltatásokhoz kapcsolódó tervezési feladatokról, a csomagolásról, a védjegyekről, az árról és a kommunikációs tennivalókról. A könyv a változó magyar gazdaságban nélkülözhetetlen marketingvezetési, -irányítási és -tervezési tennivalókra összpontosít, kiszolgálva azt az igényt, hogy vértezzük fel a vállalkozókat mindazokkal az ismeretekkel és képességekkel, amelyekkel már bizonyítottan részt lehet venni a piaci versenyben.

 

Használt könyv - Minőség: 5/5

  • Jelen termék különbözeti adózás hatálya alá tartozik, így áfa nélkül kerül kiszámlázásra.
WebShop System